This was my illustration for the TH...
This was my illustration for the TH contest.
The water means *Monsoon*, the Bill's hand the actuality. You can see in the letter the
*Durch den Monsun* song.
I share the illustration but too my feelings in this.
A lot of people tell me about my colaboration in the TH contest but I did't want to show it.
Why? Well, those times when you feel horrible about your work...I can't work well with
stress. I feel that my participation was horrible...I could to do some better but, all was
horrible...I had a good idea too, do it in 3D. The result was nice on photo but this effect
dissapeared with the scanning and I was dissapointed. My camera was broken so I couldn't
to do any video with this (This broked me again). The time too short. The prize too big.
Too much pressure, too much stress, too much anguish.
I worked very hard in this. Several hours, even I didn't sleep the last day in 24h for finish it.
But I'm very dissapointed and ashamed with myself, that's the truth. Only I think that, with
more time, I could to do something better. Now, it's done and I do not forgive me...
El agua significa * Monsoon * , la mano de la Carta de la actualidad . Se puede ver en la carta de la
* Durch den Monsun * canción.
Comparto la ilustración pero demasiado mis sentimientos en esto.
Mucha gente me dice acerca de mi colaboración en el concurso de TH pero did't quieres mostrarla .
¿Por qué? Bueno, esos momentos en que te sientes muy mal por su trabajo ... no puedo trabajar bien con
estrés. Siento que mi participación era horrible ... yo podría hacer algo de mejor, pero , todo estaba
terrible ... Tuve una buena idea también , lo hago en 3D. El resultado fue bueno en la foto , pero este efecto
desapareció con el escaneo y me decepcionó . Mi cámara estaba roto, así que no podía
hacer cualquier video con esto ( Esto me rompio otra vez) . El tiempo demasiado corto. El premio demasiado grande.
Demasiada presión , demasiado estrés , demasiada angustia.
He trabajado muy duro en esto. Varias horas , incluso yo no pude dormir el último día en 24h para terminarla .
Pero estoy muy decepcionado y avergonzado conmigo mismo , esa es la verdad . Sólo pienso que, con
más tiempo , podría hacer algo mejor. Ahora , ya está hecho y yo no me perdona ...


No hay comentarios:
Publicar un comentario