New and HQ~
I just felt like doing this, these days I'm working a lot with Lykan's drawings XD I think I'm gotten a LYKAN-MANIA ..haha! it's a very simple manipulation. Enjoy! and please do not remove my watermark
I just felt like doing this, these days I'm working a lot with Lykan's drawings XD I think I'm gotten a LYKAN-MANIA ..haha! it's a very simple manipulation. Enjoy! and please do not remove my watermark
Nuevo y HQ ~
Sentí ganas de hacer esto, estos días estoy trabajando mucho con la Lykan dibujos XD Creo que estoy metido un Lykan-MANIA .. haha! es un muy simple manipulación. Disfrute! y por favor no retire mi marca de agua


No hay comentarios:
Publicar un comentario